OMV Polska

OMV Polska

OMV Polska  Strategia marki dla OMV Polska Dla OMV Polska agencja OPEN GROUP marketing & public relations przygotowała strategię marki. Firma pierwotnie pozycjonowała się jako przedsiębiorstwo oferujące wózki widłowe oraz ich serwis. Wraz z rozrostem firmy,...
architUBEZ

architUBEZ

architUBEZ Strategia marki dla architUBEZ Dla wrocławskiego brokera architUBEZ agencja OPEN GROUP marketing & public relations stworzyła nową strategię marki. Celem działań było uzyskanie wizerunku dojrzałej kancelarii brokerskiej oraz niezależnego pośrednika i...
AQUILLA Houseboats

AQUILLA Houseboats

AQUILLA Houseboats Strategia marki dla Aquilla Houseboats  Firma 3XS sp. z o.o. ze Świdnicy zwróciła się do agencji OPEN GROUP marketing & public relations z pomysłem wprowadzenia na rynek nowej łodzi mieszkalnej typu houseboat. Naszym zadaniem była analiza marek...
TWOJE MOJE Restobar

TWOJE MOJE Restobar

TWOJE MOJE Restobar Strategia marki dla TWOJE MOJE Restobar w Zgorzelcu Dla TWOJE MOJE Restobar w Zgorzelcu agencja OPEN GROUP marketing & public relations stworzyła pełną strategię marki wraz z namingiem i identyfikacją wizualną. Przedstawiliśmy lokal jako modne...
ZUPBADURA

ZUPBADURA

ZUPBADURA Strategia marki dla ZUPBADURA Dla świdnickiego przedsiębiorstwa ZUPBADURA agencja OPEN GROUP przygotowała nową strategię marki na rynki zagraniczne, a także nowoczesną identyfikację wizualną.  W ramach współpracy z firmą powstało nowe logo, folder...