utworzone przez open-admin | lip 4, 2022
OMV Polska Strategia marki dla OMV Polska Dla OMV Polska agencja OPEN GROUP marketing & public relations przygotowała strategię marki. Firma pierwotnie pozycjonowała się jako przedsiębiorstwo oferujące wózki widłowe oraz ich serwis. Wraz z rozrostem firmy,...
utworzone przez open-admin | cze 30, 2022
architUBEZ Strategia marki dla architUBEZ Dla wrocławskiego brokera architUBEZ agencja OPEN GROUP marketing & public relations stworzyła nową strategię marki. Celem działań było uzyskanie wizerunku dojrzałej kancelarii brokerskiej oraz niezależnego pośrednika i...
utworzone przez open-admin | cze 28, 2022
AQUILLA Houseboats Strategia marki dla Aquilla Houseboats Firma 3XS sp. z o.o. ze Świdnicy zwróciła się do agencji OPEN GROUP marketing & public relations z pomysłem wprowadzenia na rynek nowej łodzi mieszkalnej typu houseboat. Naszym zadaniem była analiza marek...
utworzone przez open-admin | cze 28, 2022
TWOJE MOJE Restobar Strategia marki dla TWOJE MOJE Restobar w Zgorzelcu Dla TWOJE MOJE Restobar w Zgorzelcu agencja OPEN GROUP marketing & public relations stworzyła pełną strategię marki wraz z namingiem i identyfikacją wizualną. Przedstawiliśmy lokal jako modne...
utworzone przez open-admin | sty 11, 2021
ZUPBADURA Strategia marki dla ZUPBADURA Dla świdnickiego przedsiębiorstwa ZUPBADURA agencja OPEN GROUP przygotowała nową strategię marki na rynki zagraniczne, a także nowoczesną identyfikację wizualną. W ramach współpracy z firmą powstało nowe logo, folder...
Najnowsze komentarze