AQUILLA Houseboats
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aquilla-houseboat-open-group-2.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aquilla-houseboat-open-group-4.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aquilla-houseboat-open-group-3.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aquilla-houseboat-open-group-6.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aquilla-houseboat-open-group-5.jpg)
Strategia marki dla Aquilla Houseboats
Firma 3XS sp. z o.o. ze Świdnicy zwróciła się do agencji OPEN GROUP marketing & public relations z pomysłem wprowadzenia na rynek nowej łodzi mieszkalnej typu houseboat.
Naszym zadaniem była analiza marek konkurencyjnych w Europie Zachodniej, naming dla nowego brandu oraz pełna strategia komunikacji. W strategii spozycjonowaliśmy markę Aquilla Houseboats jako nowoczesne przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w budowie i sprzedaży komfortowych, stacjonarnych domów na wodzie w całej Europie. Houseboat’y marki Aquilla to z kolei połączenie idei ekskluzywnych wakacji pełnych przygód i komfortowej, wygodnej przestrzeń mieszkalna nad taflą wody, czemu przyświeca hasło promocyjne Aquilla. My adventure.
W ramach współpracy z firmą 3XS powstała identyfikacja wizualna dla brandu, w tym nowe logo, materiały promocyjne oraz grafiki do mediów społecznościowych.