architUBEZ
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aU_logo.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aU_folder_1.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aU_folder_2.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aU_prezka.jpg)
![](https://open-group.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/aU_blog.jpg)
Strategia marki dla architUBEZ
Dla wrocławskiego brokera architUBEZ agencja OPEN GROUP marketing & public relations stworzyła nową strategię marki.
Celem działań było uzyskanie wizerunku dojrzałej kancelarii brokerskiej oraz niezależnego pośrednika i doradcy ubezpieczeniowego, który chroni klientów przed złymi decyzjami biznesowymi. W ten sposób powstała główna idea marki: ArchitUbez. Ryzyko bierzemy na siebie.
W ramach projektu powstało ponadto nowe logo, materiały promocyjne, tj. folder wizerunkowy, materiały biurowe, a także strona internetowa. Agencja zaproponowała skuteczny copywriting i teksty contentowe.