utworzone przez open-admin | wrz 4, 2019
Feerum SA Strategia marki dla FEERUM SA Dla Feerum SA, producenta kompleksowych zespołów suszarniczo-magazynowych, opracowaliśmy – po szczegółowych badaniach i analizie – nową strategię marki. Stworzyliśmy rozbudowaną identyfikację wizualną, graficzne propozycje...
utworzone przez open-admin | lip 6, 2019
Gmina Rudna Strategia marki gminy Rudna Agencja OPEN GROUP marketing & public relations zdefiniowała tożsamość marki Gmina Rudna i opracowała strategię marki. Zrobiliśmy to we współpracy z instytutem IPC, który na terenie gminy przeprowadził kompleksowe badania...
utworzone przez open-admin | cze 4, 2019
JAREXS Strategia marki dla JAREXS Dla ogólnopolskiego przedsiębiorstwa outsourcingowego JAREXS opracowaliśmy, po dokładnej analizie, nową strategię i tożsamość marki. Zaprojektowaliśmy logo oraz rozbudowany system identyfikacji wizualnej. W oparciu o nową księgę znaku...
utworzone przez open-admin | kwi 6, 2019
Polers Strategia marki dla POLERS Dla przedsiębiorstwa POLERS, działającego w branży usług utrzymania czystości, przygotowaliśmy pełną strategię marki. Agencja OPEN GROUP marketing & public relations przeprowadziła pozycjonowanie firmy na tle podmiotów...
Najnowsze komentarze