Identyfikacja wizualna
Użyteczne projekty logo i graficznych linii kreatywnych,
które zapadną w pamięć odbiorców i wyróżnią Cię wśród konkurencji
Identyfikacja wizualna marki to inaczej standaryzacja przekazu wizualnego, na który składa się nie tylko znak firmowy, ale i rozbudowane systemy graficzne wykorzystywane we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Profesjonalnie przygotowana identyfikacja wizualna wraz z logo zebrana jest w specjalnej księdze znaku, która jest instrukcją w zakresie poprawnego wykorzystywania grafik firmowych. Identyfikacja marki jest również efektem określonej wcześniej strategii marki i odzwierciedla wszystko to, co marka chce powiedzieć otoczeniu.
Jako agencja OPEN GROUP marketing & public relations, projektujemy pełne systemy identyfikacji wizualnej dla marek, niezależnie od branży i obszaru działalności firmy.
Korzyści dla firmy
Stosowanie spójnej i dobrze zaprojektowanej identyfikacji wizualnej zdecydowanie zwiększa rozpoznawalność marki. Dodatkowo funkcjonalne i przemyślane księgi znaku służą firmie przez długi czas, ułatwiając projektowanie i zamawianie materiałów promocyjnych. Przedsiębiorstwo, które stosuje identyfikację marki buduje przewagę konkurencyjną, a jego klienci i kontrahenci łatwiej zapamiętują ciekawy i kreatywny przekaz wizualny.
Czy identyfikacja wizualna jest mi potrzebna?
Tak, jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, a jednocześnie obniżyć koszty produkcji materiałów promocyjnych i oszczędzać czas swoich pracowników. Dysponując profesjonalną księgą znaku i identyfikacją marki, jesteś w stanie współpracować z dowolną agencją czy drukarnią, która przygotuje Twoje materiały według ściśle określonych reguł. Po prostu nic nie będzie już przypadkowe!
W ramach usługi identyfikacji marki oferujemy:
Projektowanie logo
Podstawowe i rozbudowane systemy identyfikacji wizualnej
Profesjonalne księgi znaku
Kreatywne projekty materiałów promocyjnych
Rzetelne doradztwo z zakresu projektowania graficznego
Naszym partnerom proponujemy audyty komunikacyjne realizowane jako niezależne projekty lub
jako element nowej strategii marki.