INTERFERIE
Obsługa Public Relations dla INTERFERIE
Agencja OPEN GROUP marketing & public relations wspierała hotele i obiekty INTERFERIE w działaniach promocyjnych i marketingowych przygotowując kampanie obejmujące rynek ogólnopolski i lokalny. Dzięki naszej profesjonalnej współpracy z mediami, oferta sieci turystycznej INTERFERIE była stale obecna w obiegu informacyjnym. Agencja Open Group przygotowała ponad 1 500 nieodpłatnych publikacji. Średni ekwiwalent reklamowy wyniósł 6 mln 700 tys. złotych.
Do naszych zadań należała budowa pozytywnego wizerunku spółki INTERFERIE oraz zwiększanie świadomości marki. Prowadziliśmy wielotorowe działania w social media, opracowywaliśmy komunikaty prasowe i materiały do mediów opiniotwórczych. Zajmowaliśmy się również pozycjonowaniem sieci na portalach rezerwacyjnych.
Efekty działań Public Relations
W trakcie 3-letniej współpracy z INTERFERIE przygotowaliśmy wiele materiałów graficznych z zakresu identyfikacji wizualnej, jak również na potrzeby reklam.