Strategia Public Relations

Szczegółowe plany komunikacji marki, które profesjonalizują
wszystkie działania komunikacyjne ze strony Twojej firmy

Strategia public relations jest narzędziem, które pozwala przedsiębiorstwu prowadzić skuteczne działania PR. Strategie PR to plany, dzięki którym firma wie, w jaki sposób prezentować swoją misję, produkty czy usługi oraz jakie kanały i narzędzia komunikacji wybrać, aby zmaksymalizować swoją obecność nie tylko w tradycyjnych i nowych mediach, ale również wydawnictwach własnych.

Agencja OPEN GROUP marketing & public relations przygotowuje profesjonalne dokumenty strategiczne, które zawierają szczegółową analizę sytuacji wyjściowej, analizę celów biznesowych, wizerunkowych i komunikacyjnych firmy oraz autorską, kreatywną strategię PR.

Korzyści dla firmy

Przemyślana strategia public relations służy przekazywaniu prawdziwych informacji o firmie oraz prostuje te, które są fałszywe i wpływają negatywnie na jej wizerunek. Dzięki dobrej strategii PR przedsiębiorcy mogą nie tylko kreować swój pozytywny wizerunek w mediach i Internecie, ale także poprawiać komunikację wewnętrzną w firmie. Public relations niesie za sobą szereg korzyści związanych z budowaniem reputacji wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych.

Czy strategia public relations jest mi potrzebna?

Tak, ponieważ dzięki niej skutecznie poinformujesz swoich interesariuszy o własnych osiągnięciach, prowadzonych przez siebie akcjach i projektach oraz wesprzesz swoją sprzedaż.

Odpowiednio wdrożone strategie public relations wyraźnie pokazują otoczeniu firmy, że firma działa z myślą o jego interesie. Dodatkowo zwiększają zaufanie klientów do marki, po czym Twoje produkty i usługi są chętniej wybierane przez klientów.

W ramach usługi strategii public relations oferujemy:

Analiza specyfiki rynku i analiza konkurencji

Budowa autorskiej strategii public relations

Plan działań komunikacyjnych

Projektowanie graficzne dedykowane kampaniom wizerunkowym

Naszym partnerom proponujemy audyty komunikacyjne realizowane jako niezależne projekty lub
jako element nowej strategii marki.